آدرینا آدرینا ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

دختر زیباروی خورشید

مامانی رو ببخش

1393/4/3 12:03
نویسنده : مامان نسرین
85 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر زیبای روی من  ده ماهگیت مبارک  قلب

 

این روزا خیلی شیطون شدی باید مرتب حواسم بهت باشه دیروز دوم تیر 93 رفتی بالای مبل بعدش تا متوجه شدم و بیام بگیرمت با سر به  عقب ام برگشتی الهی مامان دورت بگرده کلی گریه کردی و اون چشمای نارت پر از اشک شد امروز صبح  سوم تیر ساعت 6 داشتی شیر میخوردی کند تخت خودم خوابیده بودی و خیلی ناز شیر میخوردی که مامان خوابش برد و بعد متوجه صدای بلند شدم بیدار شدم دیدم کنارم نیستی بعد پاهات دیدم که بالاست و خودت پایینی   استرس

بله دخترکم با سر زمین خورده بازم کلی گریه بابایی که بیدارشد رفتی بغل بابایی و دیگه بغلم نیومدی گریه

تمام بدنم داشت می لرزید تو هم خیلی ترسیده بودی 

بابایی باهات بازی کرد و شما هم یادت رفت چه بلایی سرت اومد و ساعت 7 دوباره خوابیدی 

الهی مامان فدات شه 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)