آدرینا آدرینا ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

دختر زیباروی خورشید

ارديبهشت ٩٥

1395/5/15 1:48
نویسنده : مامان نسرین
73 بازدید
اشتراک گذاری

ارديبهشت

امروز ٥ 
موقع شستن ظرف ليوان شكست 

گفتم مواظب باش دستت نبره گفتي فكر كنم ديم بريد بعد گريه كمي كردي 
وقتي ديدم انگشتت خون مياد با چسب زخم بستيم

وقتي خواستم خودم برم بشورم گفت اخه ليوان شكسته دست تو هم مثل آدا ميشكنه 😂
٨
گفتي مامان اين برنامه رو خيلي دوست دارم و ابراز علاقه كردي به يه برنامه كودك 😍😍


شعر پليس داري يادت ميگيري 

٢٢  ابميوه ميخواستي منم چون شير نخوري گفتم نميدم بعد بهم گفتي نميخوام بخورم ميخوام روش بخونم😳🤓

بعد سي ثانيه نگاه كردي و گفتي خوندم 😳

ميخوايم بريم بيرون ميكن  با دمپايي  نيا 
ميگي بابا هم ميره بيرون 
منم ميخوام 😐

وقتي اتفاقي برام ميافته مثلا اگه سرم  درد كنه يا دستم ميبرم ميگي منتظر باش زود خوب ميشي 😁

اصلا دوست نداري تنها بموني 
همش ميگي من اخه تنها ميمونم 

خيلي دوست داري باهم بياي خريد 

٢٢ وقتي داشتم از ميوه فروشي خريد ميكردم ديدم نايلون سيب دادي بهم گفتي اينا رو هم
من  برداشتم 

٢٢ امروز وقتي استخر ميرفتم بهم گفتي مامان ميشه اول بموني پيش من بعد بري استخر 
الهي مامان فدات بشه كاش ميتونستم تو رو هم ببرم 😭😭😭

مدتي تو تخت خودت ميخواي و كمتر تا صبح بيدار ميشي 

صبح هم اجازه مبگيري مياي تو تخت ما 

هنوز بازبچه هاي خوب بازي نميكني 🤔

اولش خوبيداااا بعد دعواتون در مياد يعني تو هل ميدي و گاز ميگيري 🙄😱😳

بعد وقتي دوستت بدش مياد براي تو ميشه بازي 


وقتي كاري ميكني كه خوب نيست منم كاري كه ميخواي انجام نميدم مثلا دست به لوازم آرايش من ميزني بعد ميگي دست نميزنم موقع خواب كه كاري از ميخواي ميگم بخواب تا فكر كنم بعد همش ميپرسي فكر كردي  فكر كن من اخه منتظرم 😳

 بعد دوباره ميگي فكر كن به لباساي مامان دست نزنم 
ميگم من فكر يا شما 
ميگي منم فكر ميكنم 😳

 

يا وقتي ازم كاري ميخواي ميگم باشه بايد حتما انجام بدم اگه يادم بره سريع ميگي خودت بيرون گفتي 

مثلا  امروز ٣٠ ارديبهشت قول دادم بعد خونه تميز كردن و اتاقت مرتب كردن بريم خونه خاله پريا 
وقتي كارم تموم شد رفتم اتاق دراز كشيدم يهو اومدي ديدي خوابيدم با گريه گفتي چرا خوابيدي مگه نگفتي ميريم خونه خاله پريا من برم پيش اجي جون 
اجي جون منتظر ماست😁😳

صحبت كردن عالي شده 
همه دوست دارن 😍
هنوز به صدا حساسي موقع خواب  كوچكترين صدا توجه ات جلب ميكنه و ميپرسي صداي چيه 
به كتاب خوندن علاقه داري و خودت از رو عكس كتاب ميخوني 
كلمه بفرماييد 
دست شما درد نكنه 
مواظب خودت باش 
و خوب يادگرفتي 
عاشق لولشك - قند واسمارتيس پاستيل و تخمه هستي 😋
وقتي اجازه نميدم بخوري و ميخواي بخوري تا بهت برسم همه رو ميزاري دهنت 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)