آدرینا آدرینا ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

دختر زیباروی خورشید

تولدت مبارک

1393/5/30 0:0
نویسنده : مامان نسرین
257 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم، عزيزم، فرشته كوچك من ...

به تو كه مي نگرم، همه زيبايي دنيا را، هر آنچه وصف شدني و هر آنچه توصيف ناپذير است را، يكجا مي بينم...

در يكايك لحظه هاي بودنم، برايت سلامتي، شادماني، موفقيت و سربلندي آرزو ميكنم.

دوستت مي دارم بيش از آنكه در حجم انديشه ها بگنجد، از خدا ميخواهم ياري ام كند در اين امر خطير، تا به تو بهترين ها را بياموزم و تو را هم آن سان كه شايسته بهترينها هستي پرورش دهم...

پروردگارا، مهربانا! زيباترين و برترين هديه عمرم را تو به من دادي، آنرا بر من ببخش و همراهم باش تا رساندن فرشته من بر اوج قله هاي موفقيت و نشاندن شاهين بخت و اقبال بر شانه هاي ظريف و كوچكش....

دخترم، تولدت مبارك.

 

دخترم , بانوی خوب لحظه هام    

 بهترین همصحبت تنهاییام

 ای نگاهت زندگی بخش جونم  

میدونی که نباشی ,  من چه تنها میمونم

نفسم بسته به خنده های تو    

زندگیم شده فقط   تمام تو

بهترین هدیه ی عشق خدا    

باتو من میرسم به اون بالا          

دخترم  دردونه ی من تویی           

جونــم

نفســــــــــــــم

عمـــــــــــــــــــــرم

عشقـــــــــــــــــــــــــم

همه زندگیــــــــــــــــــــــم

 

فقط اومدم بگم :

ممنونــم که هستـی...

ممنون که منو برای مـــادر بودنت انتخاب کردی .

ممنون که به زندگیم نور بخشیدی.

 

جونم به جونت بسته اس عسلـــم .

سالگیت خیـــلی مبارک گل نازم

 این عکسها رو خونه مامان جون گرفتیم 

خاله پریا زحمت تزئین خونه رو کشیده بود دستش درد نکنه

 

 

 

 

 

این خرگوشم دایی گرفته که تو خیلی دوسش داری دستش درد نکنه

ولی اینجا دیگه خسته شدی و خوابت می اومد غمگین

 

 

اینم چند تا عکس که تو اتلیه  گرفتیم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)