آدرینا آدرینا ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

دختر زیباروی خورشید

13 ماهگی

1393/7/16 15:16
نویسنده : مامان نسرین
135 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم حالا دیگه خانوم شده

کلی چیز یاد گرفته و کلی کار بلده انجام بده که مامان فداش بشه

الان دیگه اصلا چهار دست و پا نمیری  و خیلی از راه رفتن لذت میبری

از روی صندلی غذات بلند میشی و می ایستی اوگاهی کارهای خطرناک میکنی و به سمت میز ناهار خوری  میری ترسو

کفشاتو میاری که من پات کنم و اصلا حرف گوش نمیدی که میگم این کفشها برات بزرگن و درنهایت کار خودت میکنی بوس

 

کفشهای من و بابایی و بیشتر کفش بابایی وسط پذیرایی هست خستهتعجب

گاهی هم کفش خودتو تو جا کفشی و جای کفش بابا میذاری خندونک

لباساتو از کمد خودم و لباس خودم از کشوی شما پیدا میکنم

نخند بله همش در حال جابجایی هستی متفکر

جدیدا هم علاقه خاصی به لوازم ارایش من پیدا کردی و  تاریخ 2شهریور درب رژلب باز کردی و انگشت نازت توش کردی و به لباست و میز زدی  و من تعجب

 

درب کابینتهارو یاد گرفتی باز کنی و  در تاریخ 3 شهریور درب یخچال هم باز کردی و سوئیچ ماشین مامان انداختی تو ظرف ترشی گیج

اصلا اجازه نمیدی با کامپیوتر کار کنم و جلوتر از من موس و کیبورد میگیری...

خاک گلهارو زمین میریزی

  تمام وسایل کشو ها باید بیرون باشن تا شما خیالتون راحت بشه  و کلا عاشق خرابکاری هستیزبان

توپ بازی رو خیلی دوست داری و میخوای من دستاتو بگیرم و شما به توپ ضربه بزنی یا اصطلاحا شوت کنی و کلی ذوق میکنی

راستی دیگه وسایل باید به ارتفاع بالاتری ببریم چون دست شما به اپن میرسه چشمک

6 شهریور با من داشتی کف خونه رو دستمال میکشید و وقتی میگفتم میزم  دستمال بکش خیلی ناز اینکارو میکرد

و تمام حرفهای که میزنیم میفهمی و انجام میدی بوساگه کنترل تلوزیون یا هر چیز دیگه که بخوایم برامون میاری

از کارهایی که بابایی خیلی ذوق کرد این بود که جورابش براش اوردی و میخواستی بابایی پاش کنه

 

 

 

دیگه خیلی راحت روی تخت ما میری و میای

از خواب که بیدار میشی دیگه گریه نمیکنی  و اگه رو تخت ما خواب باشی بلند میشی و میای پیشم بوس

سرعت راه رفتنت به  حالت دو رسیده خندونک

 

کالسکه رو  دوست داری خودت هل بدی

 

حسابی ازت کار میکشیم  و تو هم خیلی قشنگ  انجام میدی خندونک

 

وقتی دارم از ظرفشویی ظرفهارو بردارم شما هم تو برداشتن ظرفها و گذاشتن تو کابینت کمک میکنی

مرسی دخترم محبت

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)