آدرینا آدرینا ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

دختر زیباروی خورشید

14 ماهگی و مهر 93

1393/8/4 2:33
نویسنده : مامان نسرین
139 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 15 مهر 1393

و این روزهای خیلی شیطون شدی و همه در نگاه اول متوجه شیطنت شما میشن خندونک

 

امروز همه کشوهایی دراور رو باز کرده بودی که یکدفعه دراور برگشت ترسو

 

خداروشکر شما خودت تونستی فرار کنی اما یکی از پاهات زیرش موند که به لطف خدا به خیر گذشت خسته

 

از روی صندلی ناهارخوری هم امروز بالا رفتی  و من هم خیلی تعجعب کردم هم خیلی خوشحال شدم و ذوق کردم

کلا خیلی راحت و گاهی با تلاش زیاد از همه چی بالا میری  و مهم نیست اون وسیله چی باشهقه قهه

امروز برای اینکه  از صندلی غذات بالا نری و رو اپن نشینی درجه  صندلی رو تغییر دادم و اوردم بالا  و کنار بابا نشستم تا بتونم راحت حرف بزنیم و به بابایی گفتم دیگه نمیتونه بیاد بالا

بابا هم گفت فعلا تا یک هفته هنوز حرف بابایی تموم نشده بود که دیدم  اومدی رو صندلیت وایستادی

قیافه  من تعجب

قیافه بابایی و شما خندونک

 

 

 

 

به تنهایی بالای میز وسط مبلها میری و روش  می ایستی 7تعجب مهر

روی صندلی میز ناهارخوری میری  و بعدش رو میز ناهارخوری میشینیشاکیترسو

 

اگه صندلی نزدیک شیر اب یا یخچال باشه حسابی باهاشون سرگرمی خندونک

یکبارم از رو صندلی افتادی اما  گریه کم کردی قربون دختر شجاعم برم بوس , ودر تاریخ 7 ابان خودت با احتیاط از صندلی پایین اومدیمحبت

از تاریخ 25 مهرم دیگه تو اتاق خودت میخوابی

آرام چشمهایت را روی هم بگذار. من بیدار میمانم وکابوسها را یکی یکی از اتاقت دور خواهم کرد... فقط سعی کن یک شب خواب آرزوهایت را ببینی

آدم بايد يه "تو" داشته باشه كه هر وقت از همه چي خسته و نا اميد بود بهش بگه : مهم اينه كه تو هستي ، بيخيالمحبتبوس

30 مهر برای اولین بار لاک زدی

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)