آدرینا آدرینا ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

دختر زیباروی خورشید

رویش اولین دندون

1393/5/7 14:1
نویسنده : مامان نسرین
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام
من اومدم با دندونام
ميخوام نشونتون بدم
صاحب مرواريد منم
يواش يواش و بي صدا
شدم جزء كباب خورا
 

 

 

 

7مرداد 92 ساعت 13 موقع خوردن ناهار   خاله پریا متوجه شد که شما دندون داری در میاری  وقتی داشتم بهت اب میدادم که صدای خوردن دندونات به لیئان در میومد و ما چقدر خوشحال شدیم

مبارک باشه دخترم رویش اولین دندونای نازت محبت

 

ادرینا داره یه دندون           قند میخوره از قندون

فرشته مهربون                اورده براش یه دندون

اش بخورید نوش جون      اش دندونی ادرینا جون

اینم یه شعر دندونی برای دخمل نازم که بع از این باید مراقب باشه

من عاشق شيرني شكلاتم

من مخلص اين تنقلاتم

آدامس و گز و سوهان و پشمك

به آدم ميزنن هميشه چشمك

توكه مي خوري، مي خوري، مي خوري صبح تا شب

دندوناتو مي شوري، مي شوري، مي شوري آيا مرتب؟؟

شستن نمي خواد، نمي خواد خودش مي شه پاك!

نه نميشه، نميشه پسرم بدون مسواك!

من خيلي قوي و بي نظيرم

چيزيم نميشه من مث شيرم

آفرين به تو بچه بي باك

مبادا بزني يه وقتي مسواك!

گوش نكن به اين حرفا پسر جون

پسته رو بازم بشكن با دندون

آخ خداجون، واي خدا جون

مردم از درد دندون

مادر جون، آي مادر جون

مردم از درد دندون

انقده زاري نكن

مادر يه كاري بكن

هي گفتم با دندون پسته نشكن

نخور شيريني اين جور!

يه خرده دندون بشور!

گوش ندادي پسر جون....حالا شدي پشيمون!

مسواك كه شد فراموش

آقا شيره ميشه موش.

به به چه روزگاري

دندون درد و بيماري.

اي ميكروب زشت مردم آزار

با تدبير ما ميشي گرفتار

شيپور بزنيد كه وقت جنگه

شليك بكنيد كه وقت تنگه

اي واي سپاهيان مسواك

اوضاع دوباره شد خطرناك!

پشت دندونات سنگر گرفتن

شليك بكنيد از پا بيفتن

اونو بزنش، بزنش، يالا فرار كرد

آفرين ببين مسواك چي كار كرد!

ما با كمك خمير دندون

چهره ها رو مي كنيم خندون

صبح و شب و بعد از غذا خوردن

دندونو بايد به ما سپردن........
 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)