آدرینا آدرینا ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

دختر زیباروی خورشید

انتخاب نام

1392/2/11 10:13
نویسنده : مامان نسرین
147 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که فهمیدم داری میای کلی اسم برات انتخاب کردم اما بابا میگفت تا ندونیم دختر یا پسر اسمی انتخاب نکنیم

اما من دوست داشتم شما رو به اسم صدا کنم

واقعا انتخاب اسم سخترین کار بود

وقتی دختر بودن قطعی شد مرتب اسمهای مختلف از سایت و کتابهای متفاوت انتخاب میکردم و به بابایی می گفتم

بعض اسم ها رو بابای دوست داشت من خوشم نمی اومد و گاهی برعکس و اگه اسمی رو که هر دو فکر میکردیم خوبه چند باری خونه صداش میزدیم ببینیم قشنگ هست یا نه از اسامی  انتخاب شده

پرنیا - هلن -  هلنا- هلیا - سارینا - آندیا  - درسا - آوینا و در آخر آدرینا

و بین اسم سارینا که بابا دوست داشت و آدرینا که انتخاب من بود اختلاف وجود داشت  یه جورایی بین علما اختلاف بود خندونک

ودر نهایت 11 اردیبهشت 92 ساعت 11  اسم آدرینا به معنی فارسی :  آتشین ، سرخ رو ، دختر زیبا رو ، بانوی آتشین

و آشوری : تکیه گاه

برای دختر زیبا روی خورشید یعنی آدرینا شمس انتخاب کردیم

امیدوارم از اسمت راضی باشی آرام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)