آدرینا آدرینا ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

دختر زیباروی خورشید

22 ماهگی خرداد 94

1394/3/18 23:37
نویسنده : مامان نسرین
132 بازدید
اشتراک گذاری

ااین روزها به پستونک وابسته شدی و هر وقت بلند میشی میگی می می 

حتی طی روز هم دوست داری بخوری ناراحت

منم تصمیم گرفتم پستونک ازت بگیرم تا  وابسته تر نشی و روز 16 خرداد این تصمیم عملی شد 

صبح که میمی رو خواستی من تو اب لیمو  زدم و بهت دادم نیشخندعینک

تو هم گفتی ترش  بشور وبعد خودت شستی و دوباره خوردی و گفتی به به

 قیافه مامان تعجب 

 

نزدیکای  ظهر دوباره خواستی  و من این ترفند مجددا اجرا کردم و دوباره شما درخواست کردی بشورم و من شستم و دوباره زدم تو آبلیمو  و بهت دادم 

دوباره گفتی ترش 

منم گفتم شما بزرگ شدی و میمی هم ترش شده و اخی  دیگه نمیشه خورد حالا چیکار کنیم دیدی شستم اما بازم ترش بود

میخوای میمی بخوری؟

وشما گفتی نه و بردی انداختی اشغالی 

و من حس خوبی داشتم چون فکر میکردم ترفندم جواب داد  ماچ

غروب گفتی میمی و پشت سر ش گفتی میمی ترش آشغالی و دیگه لب نزدی 

ظهر هم بدون پستونک خوابیدی راحت بود 

شب اول کمی سخت بود و بیقرار ولی درنهايت چون میدونستی  میمی نیست آخر خوابیدی البته با لالایی و برعکس شبها قبل خیلی طول کشید 

شب دوم سخت بود و چندبار بلند شدی و دست تو دهنت بود یا دهنت باز و دنبال میمی میگشتی  و میمی میخواستی اما وقتی میگفتم برم بیارم میگفتی ترش و میخوابید ی 

تصمیم گرفتم  این چند شب پیش خودم بخوابی تا بتونی بدون پستونک بخوابی 

اما از اون چیزی که فکر میکردم راحتر قبول کردی و من هم خیلی تعجب کردم و هم خوشحال شدم دختر نازم خیلی دوست دارم قلبماچ

اینم بگم کی یکبار خوردی چون شب خیلی گریه میکردی و من مجبور شدم بهت بدم 

 

این  روزها جهش بزرگی داشتی 

وقتی ازت میپرسم اسمت چیه میگی آدا 

کلی حرف  میزنی دو کلمه ای صحبت میکنی 

مثل آدا موند 

بابا نیست

ادا جیش 

آدا هام که یعنی آدرینا میخواد یه چیزی بخوره😀

آدا لالا

آب بازی حموم 

بابا پاشو یا بشور 

این موند 

و کلمه جدید

بعد این  

بالفیکس  و بالا 

 

 

قدت تا پایان ماه خرداد 94

86 سانتی متر

و وزنت 11.600کیلوگرم

 

قسمت پایین هم دو تا دندون اضافه کردی  در حال حاضر دندون داری

دندون پایینت  5 تا

دندون بالا 6 تا 😘

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)