آدرینا آدرینا ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

دختر زیباروی خورشید

21 ماهگی اردیبهشت 94

1394/3/8 0:31
نویسنده : مامان نسرین
116 بازدید
اشتراک گذاری

اوایل اردیبهشت کلمه  مرسی یاد گرفتی و هر کی هر چیزی میداد میگفتی مرسی و همه ذوق میکردن 

دایره لغاتت  خیلی بیشتر شده  و بعضی کلمات مثل گل با لهجه ترکی میگی 

کفشات و لباساتو خودت بپوشی  حتی غذا خوردنت هم دوست داری خودت بخوری 

بستنی دوست نداری بخوری فقط روکش کاکائو  کیم و مگنم  و بستنی حصیری رو میخوری

هر  چیز سرد و گرم دوست نداری

وقتی ازت میخوام وسایلت جمع کنی اینکار میکنی و من خیلی ذوق میکنم 

تو کارهای خونه مثل لباس شستن و پهن کردن و جاروبرقی و ظرف شستن خیلی دوست داری کمک کنی و چون نمیتونی کامل حرف بزنی با داد میگی آدا یعنی آدرینا انجام بده مرسی دختر زرنگ من 

شیطنتت  خیلی زیاد شده اما حرف گوش کن هم هستی چند روز پیشم گریه مامان در آوردی کلافهقهقهه

 

وقتی تی وی میبینم برای اینکه به تو توجه کنم میری خاموش میکنی و بعد کنترل قایم میکنیمتفکر

احساس میکنم تو این ماه خیلی بزرگ شدی و خیلی کارها انجام میدی دندون پایین هم داره در میاد یعنی 5 تا پایین و 6 تا بالا تا الان دندون داری 

هنوز اجازه نمیدی موهاتون کوتاه کنم و فقط تونستم برات چتری بزنیم  اونم مامان جون انجام داد و کلی خوشگل شدی 

دیروز هم کلی دستمال توالت هدر دادی و همینجوری میکشیدی 

مامان شما رو میزاره  تو توالت تا کارت کنی وقتی برمیگرده میبینه کلی دستمال رو زمینه 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)